Yol Bitmez

Joliette Köyü

Marie ile balık tutmaya gidiyoruz. Yol öylece köylerin arasından akıp gidiyor ve arabada güzel müzikler ruhu dinlendiriyor. Sigara molası vermeksizin yoldayız. Su ısındığı için öğleden sonra balık tutmak zorlaşıyordu. Yol üstünde balık malzemeleri satan Canadian Tiger isminda bir outdoor markete girdik. Sonrasında 3-4 saat süren yolculuk doğanın ve köylerin içinden devam etti. Yol üstündeki manzaralar ve evler çok güzeldi. İnsan ölmeden önce mutlaka buraları görmeli. Joliette köyüne balık tutacağımız alana ulaştık. Bir süre patika da yürüyüşün ardından nehire geldik. Marie’nin çabaları sonuç verdi ve iki tane balık yakaladı ama balıklar küçüktü geri bıraktık. Balıkları oltanın kancasından çıkardım. İlk defa balık tuttuğum için maalesef balık yakalayamadım. Akşam Joliette köyünde Albion adında blues çalan bir bara gittik. Marie’nin bir kız arkadaşı daha geldi. Albion bar Joliette köyünün en popüler barı. Canlı müzik oldukça iyiydi… Müzisyenin elleri adeta gitarın üzerinde dans ediyordu. Ertesi gün kahvaltıya gittik bir gün önceki gittiğimiz restoranta. Marie’nin yardımıyla bi tanesini seçtim menüler her zaman ki gibi fransızcaydı. Kanada’nın doğusunda fransızca ağırlıkta. Kahvaltıdan sonra da bir çocuk partisine katıldık. Sonrasında köyde Marie’nin başka bir arkadaşının evine gittik. Bahçede hamak, balkonda içecekler, insanın burada yaşlanacağını pek sanmıyorum. Köy turistik değil ve küçük bir köy buralara kadar yolunuz düşerse özellikle tavsiye etmek için pek bir neden bulunmuyor. Ancak doğayı çok seviyorsanız ve vaktiniz var ise bu güzel köyü yine de görebilirsiniz. Evler tipik Quebec evleri dizaynına sahip. Köye ait bir göl ve küçük bir şelale var. İnsanlar bu gölde kano yapıyor.

Bir başka yol anısında da görüşmek üzere…

Göksel

www.yolbitmez.com/ben-kimim

Add comment

Bir Cevap Yazın

Son Yazılar

Instagram

• pazar sundayfunday sunday mahatmacafe portre portraiture portrait portraitphotography
  • Portre irincezmirTurkey vscocam vsco instapic vscogood instalife aniyakala objektifimden instagramturkeyhellip
  • Karlatmzda bu arkadalar dada zgrce geziyorlard O andan geriye buhellip
  • Portre ekim Fla MarseilleFrance vscocam vsco instapic vscogood instalife aniyakalahellip
  • Portre Fla MarseilleFrance vscocam vsco instapic vscogood instalife aniyakala objektifimdenhellip
  • Fla MarseilleFrance vscocam vsco instapic vscogood instalife aniyakala objektifimden instagramturkeyhellip
  • Portrait France Model Lina from Leutivos Respublica vscocam vsco instapichellip
  • arkadalar iyidir friends moda modasahil sundayfunday
  • Gney alp zirveleri Mont Blanc France vscocam vsco instapic vscogoodhellip

Ben Kimim

Üniversiteyi bitirip yıllarca IT sektöründe yazılım mühendisi olarak çalıştım. 21. yüzyılın icadı olan kariyerime ikinci bir üniversite diploması, üç beş özel kurs ve 8-10 da sertifika ekledim. Sistemin bana sundugu tüm zokayı yiyip, modern köleliğin dibine vurdum. Ev, iş ve İstanbul trafiğinde… devamını oku

Popüler Yazılar

Sosyal medya takip

Sosyal medyada takip etmek için: